2011. augusztus 15., hétfő

Triton TR 40 szűrő és szivattyú Speck Badu 90 medence

Triton TR 40 szűrő és szivattyú Speck Badu 90 medence:
Én értékesítés a medence szűrő rendszer magában foglalja a szivattyút.

A Mercedes az összes medence tisztító berendezések: Triton TR 40 Triton Shell,
Szűrőfelület 0,17 m; Teljesítmény: 8,5 óra m
6 - szelep

Van egy folt szivattyú Badu 90

Teljesen működőképes, kész!
Valaha az én medence (40 000 l/40 m)
Csak saját gyűjtő Berlin Neukölln Rudow.
Én is a kínálat a növény, maximum 30 km-re 12 357 (0,30 € per km)

Előszerelt homokszűrő rendszer, a gyors és egyszerű szerelés előtt Triton Ort.Bestehend szűrő tartály, szivattyú Bacon, 6 utas szeleppel, két mélygarázs lemezek és csövek. Triton TM - homokszűrő, az "elpusztíthatatlan" az eredménye, 40 éves gyártási, fejlesztése és javítása. A bevált belső kialakítás biztosítja, hogy minden a víz áthalad a szűrőn, és vezet a kristálytiszta eredményeket. A folyamat során a szabadalmaztatott GlasLok TM üvegszálas tartály alakult egy darabban, az UV-bevonat. Maximális üzemi nyomás 3,5 bar, max. Működési hőmérséklet 50 ° C A magas teljes nyomás növelése, a szivattyú különösen alkalmas a beépítésre napenergia-hasznosító rendszerek és hosszabb csővezetékek. A szűrő homokkal vagy AFM - szűrőanyag külön kell megvásárolni az eltérő szemcseméretű (a leírás a növény ... ...).
Én vagyok egy privát eladó, nincs garancia, nincs megváltás.
Ár: 720 EUR VB