2011. július 30., szombat

Új garázskapu Hörmann Berry N80, M902, fehér

Új garázskapu Hörmann Berry N80, M902, fehér:
A garázskapu új, és még soha nem volt telepítve. Van azonban egy kis horpadás a belső ajtó panel (lásd a képen) kiváló állapotban. A dip csak láttam belülről, és veszélybe a funkció semmilyen módon. Az ajtó bezárul megfelelően. A méretek: szélesség 2375mm x 2000mm magasság. A kapu csak a képeket a garázs nyílásába.
Ez hiányzik a kiegészítők, mint a zár, gomb, stb, hogy kapsz problémamentes és kényelmes minden Hörmann kereskedő. Mint a normál hegyes zárójelek használata a boltba. Én el az ajtót, mert úgy döntöttem most, de bele egy Hörmann szekcionált kapu. Megcsináltam egy évvel ezelőtt, mint én újra eladja vásárolt egy építőipari cég csődbe ment. A kapu lehet látogatható. Collection 31737 Rinteln lehetséges! Eredeti ár, ebben a megtestesülése mintegy 600, - €. Lásd link:
Ár: 225 EUR